New York City Girl - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu New York City Girl - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu

New York City Girl

Door: senorita Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 September 2006 | Verenigde Staten, New York

Hey everybody,

I'm in New York now!!! The city is really great, and the weather is lovely. We've seen lots of things already. Walked all the way to downtown on Wednesday (we're staying near central park) and back. It was al very very long walk, but we saw a lot of the city.

Yesterday we continued our search for Internet, we're staying at my uncles’ apartment, but we can't get Internet to work, and we couldn't find an Internet cafe. So we went to the NY public library, and that is the most beautiful place to go online! Painted ceiling, thousands of books etc.

We also went on the empire state building; the view from the top is just amazing! We could see all the boroughs of NY, and all the famous buildings.

Today we're making our way uptown, central park, Museum of Modern Art, Columbia University and a few churches, and of course see some of the really expensive shops :p

Still can't believe the world trip has really started, but here I am.
See some of you soon, and some of you in about 9 months :p

Ciao
Laura

  • 29 September 2006 - 16:04

    Pawel:

    Great! I used to check my email in this nice NY library as well! in general NY is an amazing place to be and that's great you could make it! keep in touch!

  • 29 September 2006 - 16:45

    Sarita!!:

    Aiiiiiiiiiiiii.. nou ben ik niet de eerste om te reageren!!
    Anyway, goed om te horen dat het leuk is in NY..
    Ik ben dr achter dat er twee Anna liedjes zijn een zweedse die boten anna heet.. Die andere gaat: Ik heb een boot, het is een hele hele mooie boot.. haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot..

    HIhi.. nou, met deze boodschap verlaat ik u weer.. viel spass!!! hebt ge me sms nog gehad??
    XXXSaaaar

  • 30 September 2006 - 09:55

    Boten Anna:

    Aii.. nou heb ik toch net de clip gezien van de zweedse boten anna en dan hoor ik toch duidelijk de woorden sloot.. kanaal.. boten.. anna.. maar dan in het zweeds..
    Ennnn in de clip rijdt ie rond op een waterfiets.. ik denk dat ie anna wou uitnigen op z'n boot.. hihihihi..
    oei.. je hebt toch wel wat gemist deze zomer blijkt maar weer!!
    XSAAaaaarrrrrr

  • 30 September 2006 - 11:48

    Boten Anna:

    Aii.. nou heb ik toch net de clip gezien van de zweedse boten anna en dan hoor ik toch duidelijk de woorden sloot.. kanaal.. boten.. anna.. maar dan in het zweeds..
    Ennnn in de clip rijdt ie rond op een waterfiets.. ik denk dat ie anna wou uitnigen op z'n boot.. hihihihi..
    oei.. je hebt toch wel wat gemist deze zomer blijkt maar weer!!
    XSAAaaaarrrrrr

  • 01 Oktober 2006 - 14:11

    Ayumi:

    Hi NYCG Laura!
    I've never been to N.Y.
    I envy you.Because,I love musical so much.
    Please enjoy your trip of the east coast of US.I'm looking forward to hearing from you next time.

  • 02 Oktober 2006 - 15:26

    Trins Snijder:

    Wat leuk. Ben je samen met je oom teruggereist of mag je zijn appartement gebruiken tijdens zijn afwezigheid.? Lijkt me een te gekke ervaring.

    zonnige groeten Trins

  • 03 Oktober 2006 - 12:15

    Miranda En Esmée:

    Hoi Laura,

    Het klinkt geweldig!! Jammer dat we je niet meer hebben gezien. Veel plezier nog.
    Miranda en Esmée.

  • 03 Oktober 2006 - 12:54

    Wilhelmien.:

    Hoi Laura,
    Geweldig New York, als ik je bericht lees waan ik me weer in NY.Hoe lang blijf je daar? Ik heb al contact met Saskia gehad, ze heeft natuurlijk last van het empty nest syndroom! We gaan gauw naar de film. Heel veel plezier en pas goed op jezelf! Dikke kus, Wilhelmien.

  • 03 Oktober 2006 - 19:14

    Hieke!:

    Ook hallo..!
    Klinkt super allemaal, ben benieuwd naar de bibliotheek, moet toch zelf eens gaan kijken...
    We zijn inmiddels weer begonnen in de winterbar, is ook wel weer gezellig... Bar heeft trouwens een bal op haar hand gehad en kan 2 weken niet werken. Leuke sport, dat tennissen..
    Ohja, as promised: het toro-journaal:P. Het gaat nog steeds goed, we wonen nu al bijna 3 weken 'samen'. Nog niet officieel, maar wel erg gezellig... Ik hou je op de hoogte!

    Veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ( .. dat zijn er dus niet zoveel...)!!

    kus Hieke

  • 03 Oktober 2006 - 19:32

    Hieke!:

    haha, dat 'samenwonen' eigenlijk vooral omdat ik nog steeds een btje ruzie heb met m'n broer... maar desondanks heel gezellig..!!

    Dacht, laat ik dit er even aan toevoegen, voor als andere mensen dit lezen en het niet snappen...
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 32448

Voorgaande reizen:

10 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: