Ik Ben Nog Niet Weg... - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu Ik Ben Nog Niet Weg... - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu

Ik Ben Nog Niet Weg...

Door: senorita Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Mei 2006 | Nederland, Hillegom

Heej allemaal,

Ik heb deze website alvast gemaakt voor als ik op reis ga. 10 september gaan we naar Engeland, daarna zijn we nog heel even terug in Nederland voor mijn oom zijn bruiloft en op 26 september vertrekken we definitief naar New York. Daarna gaan we een paar daagjes naar Los Angeles. Van 8 oktober tot 8 december reizen we door Nieuw Zeeland en van 8 december tot 8 maart door Australië. Daarna brengt het vliegtuig ons voor twee weken naar Indonesië en vervolgens gaan we voor 3 maanden naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. We eindigen onze reis met een paar dagen in Barcelona. Eind juni/ begin juli zullen we dus weer terug zijn in Nederland! Op deze website zal ik berichtjes achterlaten en foto's plaatsen. Iedereen die wil kan voor mij ook een berichtje achterlaten. Zo kan ik iedereen op een leuke en makkelijke manier op de hoogte houden van waar ik uithang en heb ik een leuk dagboek voor later. Dat was het voor nu even, maar in september meer dus.

Groetjes van Laura

• 07 Mei 2006 - 20:28

Sarita:

yoyoyo lau!!!
    Ben ik dan de allllllllllerallllllllllereerste die een berichtje achterlaat?!?!
    Zooo, nou.., dat vind ik een hele eer!
    Helemaal in Hillegom op dit moment, zó.. da's inderdaad een hele wereldreis dan..
    Ik wacht in spanning af op het volgende bericht uit Hillegommmmmm.. of wordt het Etten-Leur??.. misschien wel Colmscate offffff Paalgraven, nee, dan liever Sibculo, daar heb ik altijd al eens naartoe gewild.. of toch Zwiggelte, Schoonloo?? Ekehaar, Tripscompagnie, Glimmen, Foxhol?? of Spijkerboor... Hurdegaryp, Droegeham, Bakhuisbos, Uddel... Stamproy, Gammelke, Zwiep!! Gouden-Ploeg, Bruinehaar...
    Nou, zeg lau.. waarom ga je nou helemaal op wereldreis.. nergens voor nodig.. Je hebt nog heel nederland om te ontdekken!
    Hmmmmmmm.. dat wordt moeilijk kiezen!!
    Viel spass!
    XXXSaar

• 26 Mei 2006 - 09:23

Veroni:

Het culturele centrum van de wereld: Hillegom!! :p

Leuk ideetje deze website. 'k zal zeker vaak komen kijken om te lezen waar je nou weer uithangt :p

-xxx- Veroni

• 29 Mei 2006 - 19:25

Henny:

Hoi Laura,

Leuke site, nu al! Dat belooft wat voor straks. Ik zal zeker regelmatig een bezoek brengen aan je site.

• 02 Juni 2006 - 11:21

Miranda:

Hoi Laura,

Leuk dat we je zo kunnen volgen, ik zal zeker regelmatig kijken en Esmée ook.
    Groetjes,

Miranda en Esmée