Searching For A Network In Siberia - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu Searching For A Network In Siberia - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu

Searching For A Network In Siberia

Door: senorita Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Juni 2006 | Rusland, Irkutsk

Hey everybody,

At the moment I'm in Siberia!
I'm travelling the Transmongolia express with my mom. We've already been to Moscow, been on the train for 4 days and went to the Baikal lake yesterday and the day before. The weather is nice now, but it was cold yesterday and this morning. But I jumped in the lake anyway this morning, can't go all the way to Baikal and not swim in the lake! :p Anyway, we're going on the train again in a few hours and arrive in Mongolia in two days. There we sleep in Ger tents and after that we continue our train journey to Beijing. I got my exam results on the 15th, but of course I wasn't at home to answer the phone then, so my dad sent me an sms with the results. And they were all ok. So I'm back home the day before graduation, hope I don't have too much of a jetlag!

Cya
xxx Laura

  • 20 Juni 2006 - 13:37

    Daffie Duck:

    Hoi Lautje, gefeliciteerd met je diploma! Ik had vandaag mijn laatste werkdag en mijn lieve clegaatjes hebben mij een mp3spelert kado gedaan,ik ben dur heel blij mee, maar ik snap ur nog niet veel van... Joe moet mij maar gauw een beknopte cursus geven als joe weer thuis bent! Nog veel plezier op je reis en groeten aan je mama. KUS
    Daf.

  • 20 Juni 2006 - 21:01

    Kipsta:

    hoi raartje!
    zit je lekker in de trein?? ik ben ondertussen aan het werk (toe maar!) in een medicijnenfabriek...en jij zit lekker met je luie reet in siberie...
    owja, heel raar: volgens mij heb je mensen door elkaar gehaald! :P kweenie sinds wanneer ik je vader ben hoor...haha, see u at graduation!!

  • 20 Juni 2006 - 21:37

    Trins:

    Gefeliciteerd met je diploma. See you ?
    Hoe is het om zo lang in een trein te zitten?
    Groet aan Saskia en tot ziens

  • 21 Juni 2006 - 13:37

    Henny:

    Hoi Laura,

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Ik heb je vader gehoord en hij vertelde, dat je prachtige cijfers hebt. Voordat ik nar Cuba vertrek hoop ik je nog persoonlijk te kunnen feliciteren en meteen te horen hoe het allemaal geweest daar in het oosten.

    groeten,

    Henny

  • 22 Juni 2006 - 15:38

    Rüvi:

    Hey Lau,

    Gefeliciteerd nog he, al wisten we het al. Jullie hebben Wille niet in het water kunnen duwen, er zijn een paar mensen gezakt. Je hoort vast nog wel wie dat allemaal zijn. Ik weet nu niks meer te schrijven, spreek je gauw. Veel plezier -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 32450

Voorgaande reizen:

10 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: