Hotmail Works - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu Hotmail Works - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Laura Mecredy - WaarBenJij.nu

Hotmail Works

Door: senorita Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey all,

hotmail wasn't very nice to me, but it works again now. Anyway, I also have another email address for when hotmail gets fed up with me again :p
lauramecredy@gmail.com

ciao ciao,
Laura

• 10 Oktober 2006 - 10:57

Saskia:

Leuk om gisteren weer even je stem gehoord te hebben. Groetjes aan Ian, Elise en Mijke

SXXXXX

• 10 Oktober 2006 - 11:29

Caroline:

Hallo Laura,
    Fijn dat nu eindelijk je grote reis is begonnen. New York was natuurlijk al aardig bekend, maar nu zit je dan echt aan de andere kant van de wereld op een voor jouw nieuw stukje!
    Heel veel plezier en dat je maar veel indrukken opdoet. Liefs van Caroline (ook van Wim natuurlijk).

• 19 Oktober 2006 - 17:59

Trins Snijder:

Wat gaaaf. Daar zit je dan aan het andere eind van de wereld. Ik ben een beetje jalours. In mijn tijd was ik ook nogal avontuurlijk en ging liftend met een vriendin naar Zweden en Noorwegen.
    Maar over New Zeeland,! hadden we op school geleerd, maar dat was onbereikbaar.

Veel plezier en tot horens Trins